2011年3月18日星期五

芭比搵食天書1 )..♥..平民盛宴 X 最強甜品..♥..

化妝品護膚品   可能唔係個個都岩用
   但係美食一定個個都鍾意啦
  (可能照顧不了素食美女美男)
            請見諒

講到食  芭比真的滿有要求
如果他我帶到一間味道很差的食店
我會立即黑臉   我會一直唸咒語
我會吃一口就全塞給他吃
(當然這些都是情趣的一種)

因為個人認為
平日工作已經夠辛苦了
如果放假都不能吃好的
我會好燥底
所以為免他變肥仔  
出外用餐前必先做足準備
(不過openrice都會騙人的)
當然要吃好的   不一定花費太高♥  兩個人2百幾蚊    已經可以超滿足

♥ 金寶泰國菜館 ♥ 這間店子大家可能不陌生
因為很多名人都愛光顧
而且一條街有三間分店
不用等候太久



龍眼冰(大)$20
唔知點解
每次都要飲杯龍眼冰
先覺得自己食緊泰國菜
雖然龍眼肉唔夠多
但係都OK好飲


醬爆蝦丸 $66
黎親一定會叫的醬爆蝦丸
如果唔食蝦丸我情願唔黎

雖然唔算平   不過真係好值得食
如果怕熱氣可以揀唔炸的不過當然無咁香口啦



妳睇    有幾多蝦膏爆出黎
一睇就知正啦

蝦膏咸香    好有鮮味 
粒粒仲好似布冧size咁大
蝦丸好彈牙  夠新鮮
確係真材實料


串燒半打(雞牛豬)$48
串燒燒得外面好香
裏面嫩而不乾

不過個人認為雞/豬質素較穩定
牛的肉質有點靱 


很愛它的沙爹汁     好香花生味
一定要好似我咁    倒多d汁先野味

*所以每次都要兩碟沙爹汁


原個菠蘿炒飯 $48-58
菠蘿炒飯重點係菠蘿豬肉鬆菠蘿肉鬆夠多    已成功了一半
另一半係飯底    都炒得夠乾身
75分     食得過


青咖哩雞煲$58  蒜蓉法包$20

青咖哩雞煲   熱騰騰好有睇頭
雞肉嫩滑

不過個人唔太喜歡青咖哩汁
重香茅味   但係無咩咖哩香
而且質感好似花奶咁水
配蒜蓉法包原來好錯

可能食唔慣青咖哩
黃咖哩雞配法包  
應該會好好多
 
 
 
♥ EXP ♥ 
openrice有4百多個笑臉的餐廳
由於經常排長
所以一直都無興趣食
今次試過之後
真的很滿意

汁$26-$28
三莓莓(左)  草莓C(右)


飲得出由生果+冰碎打成 
沒有一塊塊大冰粒 
亦沒有加太多糖水
不會沖淡果味

海鮮檬粉米紙卷   $44

味道很清新  
配上越式魚露汁酸酸甜甜
作頭盤很開胃

我吃了帶子那件 
與魚露汁很配
不錯


蒜香芝麻雞翼 $36/4隻唔怕熱氣的 必吃炸得皮脆肉嫩 仲有肉汁
亦不油膩


意大利粉選擇很多 
這是最簡單的
蕃茄肉醬意粉 $58

意粉不會過軟身.有彈性
蕃茄醬都好清

愈食愈開胃
很不錯喔 


蕃茄忌廉汁鮮蝦扁意粉 $78
蕃茄忌廉汁非常creamy
每條
扁意粉都掛上忌廉汁
但係味道不會過濃
最喜歡這個意粉
多汁怪必食

而且大
蝦都有6-8隻
仲好爽口 


廉汁菠菜煙三文魚長通粉 $72

長通粉同忌廉汁都OK
煙三文魚都好滑


不過煙三文魚就真係過

咸得沒有了煙香同魚味
下次未必會食


芥茉西冷牛肉pizza  (薄) $62
薄批好脆口  批邊位仲帶點炭香
不過沒有芥茉味 芝士亦不算多
味道清新 有另一番風味

最大問題是....
西冷牛肉沒有咬口 (那過般)
下次食的話唔會揀牛肉


牛肉粒 $48
牛肉沒有咬口 (那過般)
沒有牛味  不好吃
*發覺它家的牛肉好有問題

♥ 


 

甜品 甜品
芭比有個壞習慣
唔食飯後甜品會唔安樂

我知 我知
食得多甜野唔健康
但係飯後甜品可以令我
好圓滿咁結束每一天
迎接新的開始


♥ 口甜舌滑 ♥ 地方細小 不過真材實料想食西米撈  涼粉撈   中式糖水
可以揀呢間


楊枝甘露 (加大)$26
黎呢度   必食楊枝甘露
酸甜爽口的金柚
大大粒香甜芒果  
仲有芒果蓉冰沙
香滑冰凍的椰奶
呢個價錢好抵食

清心丸黑糯米(凍)$18
芭比很愛吃清心丸  
煙煙靱靱好有咬口
其實加埋
黑糯米都幾飽肚
不過對於我過來說
幾飽都要食甜品


看 !    清心丸很QQ凍黑糯米有D冰沙咁
好清涼 好正


 皇室甜品  
這間地方比較大 坐位多
而且多花巧款式 



椰汁蓮子雪蛤  $38

看似不錯   不過我沒有試過
不能評論



好戲在後頭  我的至愛
    心太軟  $38    配自選孖球


噢!!不得了!!
看到古力流出黎 已經好興奮
外脆內軟 古力味濃 不過甜
而且雪糕不是劣貨 很滑
熱騰騰的古力
醬 配上冰凍雪糕
OMG!!


如果你與我吵架 請帶我吃這個 
我想 我會原諒你 哈哈





以上的價錢只作參考
附上各店的openrice link  
方便大家查閱
(4 間地點很相近)

金寶泰國菜館 http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=261
EXP
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=7434


看!!吃得多是有惡果的!!
我的包包臉出來了...

芭比打算每月寫一則搵食文
喜歡的要多多支持喔!!



Love
Barbie

沒有留言:

發佈留言